Materiały używane do oklejania samochodów

Wielu przedsiębiorców decyduje się okleić swoje firmowe pojazdy. Jest to zarazem sprawny ruch marketingowy, jak i podkreślenie wizerunku firmy. Z takiego rozwiązania korzystają zarówno mniejsze jak i większe przedsiębiorstwa, ale także osoby prywatne, które chcą nadać swojemu autu niepowtarzalny styl. Oklejony pojazd przyciąga wzrok i wyróżnia się z tłumu, dlatego warto zdecydować się na takie rozwiązanie, jeśli chcemy, aby ludzie zwracali na pojazd większą uwagę. 

Dlaczego warto zdecydować się na oklejenie pojazdu?

Firmy, które zdecydowały się na oklejenie pojazdu, z pewnością nie żałowały tej decyzji. Takie pojazdy to świetny chwyt marketingowy, który pozwala dotrzeć do nowych klientów i ma o wiele większy zasięg w porównaniu do zwykłej reklamy outdoorowej. Warto zaznaczyć, że wykorzystywanie folii przy takich zabiegach jest najmniej inwazyjnym i najbardziej bezpiecznym rozwiązaniem, w porównaniu do farby czy lakieru. Samo oklejanie jest niezwykle proste i szybkie, a w razie potrzeby, folię można błyskawicznie zdjąć. Co więcej, jest to najtańsza opcja ze wszystkich alternatywnych środków. 

 

W zależności od rodzaju samochodu, wykorzystuje się inny rodzaj folii. W przypadku pojazdów dostawczych lub ciężarowych korzysta się z folii monomerycznej, natomiast do aut, które mają bardziej skomplikowaną karoserię – z folii wylewnej. Ciekawym rozwiązaniem jest także folia OWV (One Way Vision), która z zewnątrz wygląda jak standardowa naklejka, natomiast wewnątrz samochodu kierowca ma pełną widoczność. Taki efekt uzyskuje się dzięki tysiącom malutkich otworów w materiale. Jednym z najbardziej popularnych rozwiązań jest wykorzystanie folii polimerowej, która wygląda jak jedna spójna grafika naklejona na samochód.