Warunki atmosferyczne a trwałość reklamy na plandekach

Przed plandeką reklamową stoi trudne wyzwanie. Bez względu na to, czy będzie ona umiejscowiona na samochodzie, czy posłuży za reklamę na nieruchomym obiekcie. Wystawienie na działanie czynników atmosferycznych wymaga od niej szczególnej wytrzymałości. Można ją osiągnąć, stosując do produkcji plandek odpowiednie materiały i tkaniny, a także wysokiej jakości druk.

Co gwarantuje trwałość plandeki?

Wiatr nie tylko szarpie plandeką. Przynosi on ze sobą również wiele pyłu, piasku i innych osadów, które pokrywając plandekę, uniemożliwiają jej odczytanie. Jeśli reklama ma się dobrze prezentować przez dłuższy czas, warto postawić na jak najbardziej gładką strukturę. Czyszczenie takiej plandeki będzie można wykonywać rzadziej, a usunięcie osadów będzie znacznie prostsze. Grubość materiału również ma duże znaczenie. To ona wpływa na trwałość plandeki. Im grubsza, tym lepiej oprze się działaniu wiatru i uszkodzeniom mechanicznym, nie będzie tak podatna na rozdzieranie. Jednak nawet najlepszy materiał bez odpowiedniego pokrycia, nie wykorzysta w pełni potencjału swoich możliwości. Pokrycie lakierem to dodatkowe zabezpieczenie przed brudem i pleśnią. Zwiększa się więc odporność na wilgoć i temperaturę.

Plandeka samochodowa

Trwałość plandeki jest niezwykle istotna zwłaszcza wtedy, gdy mowa o pokryciu przyczepy. Jej wysoka jakość staje się gwarancją bezpieczeństwa na drodze. Nie można jej wtedy postrzegać jedynie jako obiektu reklamowego, ale przede wszystkim – jako zabezpieczenie przewożonego ładunku. Ważny jest gęsty splot i odpowiedni montaż. Wykorzystanie materiałów produkowanych przez firmy uznawane za najlepsze w swoim fachu, to dodatkowa gwarancja trwałości plandeki samochodowej. Słysząc nazwy Ferrari, Dixon, Polymar czy Sioen, należy skojarzyć je z najwyższą dostępną jakością i trwałością, bez względu na panujące warunki atmosferyczne. Zastosowanie grafiki wektorowej gwarantuje wysoką rozdzielczość druku. Używając odpowiednich maszyn poligraficznych, można mieć pewność , że reklama nie wyblaknie.