Reklama dźwignią handlu. To powiedzenie zna niemal każdy, a przynajmniej o nim słyszał. W jaki sposób można zdobyć uwagę klientów, aby nie tylko zauważyli ją, zapamiętali nazwę, ale skusili się na skorzystanie z jej usług? Lata doświadczeń pokazują nam, że jest to oklejanie samochodów, czyli oklejanie pojazdów samochodowych. Dzisiaj postaramy się odpowiedzieć na częste pytanie przedsiębiorców, dlaczego warto zainwestować w dobrą reklamę na aucie?
Działania marketingowe a co za tym idzie środki na reklamę, można spożytkować na wiele sposobów. Można wykupić reklamę na poczytnych serwisach informacyjnych w internecie, prasie, telewizji, lub można zwiększyć nakłady na pozycjonowanie firm. Można też pokazać firmę światu poprzez umieszczenie reklamy na samochodzie. Spośród wymienionych propozycji, z których każda jest na swój sposób dobra i skuteczna oklejanie samochodów nie tylko przynosi wymierne korzyści, ale jest też dość przystępny cenowo.
Dlaczego oklejanie auta jest skuteczną reklamą?
Skuteczność oklejania auto jako formy reklamy wynika z prostej zależności. Lubimy patrzeć na ładne rzeczy. Większość z nas, nawet jeśli nie jest znawcą samochodów, zatrzymuje wzrok, swoją uwagę na pojazdach „ładnie pomalowanych”. Oklejone samochody łatwo zapadają w pamięć. O wiele bardziej cenimy marki, które dbają o swój wizerunek zewnętrznych. Dlatego właśnie car wrapping stale zyskuje nowych zwolenników.
Oklejanie samochodu to świetny sposób na wyróżnienie się z tłumu, bycie zauważonym co w dzisiejszym świecie jest niezwykle ważne i wręcz zalecane przez wszystkich doradców od spraw marketingu i wizerunku firmowego.
Jak wyglądać powinna dobra reklama na samochodzie?
Przede wszystkim musi być dobrze przemyślana. Wszak jest to rodzaj reklamy mobilnej, która nie jest dedykowana konkretnej grupie docelowej, a skierowana jest do każdej osoby, która ją zobaczy. To o wiele tańszy sposób reklamy niż np. umieszczenie reklamy na bilbordach w centrum miasta i niewątpliwie wiąże się z kształtowaniem pozytywnego wizerunku firmy.
To na co trzeba zwrócić uwagę to pierwsze wrażenie reklamy. Wizerunek samochodu powinien być spójny z wizerunkiem firmy. Oznacza to, że np. dobrze by powtarzał charakterystyczne kolory, motywy użyte na stronie internetowej klienta, czy innych materiałach reklamowych. Jeśli chodzi o typ auta, to nie ma tu specjalnych obostrzeń, czy przeciwwskazań. Oklejać można bowiem zarówno auta osobowe, dostawcze, jak i ciężarowe. Zalecamy zawsze klientom, aby przed fazą projektu reklamy zebrali swoje pomysły, oczekiwania, które pozwolą zespołowi projektowemu stworzyć propozycje najbardziej dopasowane do potrzeb klienta. Cel jest zwykle jeden, przyciągnięcie do firmy nowych klientów, ale dróg dotarcia do nich jest już kilka. Naszym doświadczeniem i wysoką jakością wykonania reklamy gwarantujemy najlepszą i najkrótszą z możliwych dróg dotarcia do nowych potencjalnych klientów firmy. Potem pozostaje już tylko dołożyć wszelkich starań, aby auto zawsze wyglądało na zadbane, czyste i bez żadnych usterek mogących źle wpłynąć na odbiór firmy.